MİSYON

Kalitemizden ödün vermeden ilkleri yaşayan ve yaşatan bir firma olarak;

• Müşterilerimizin haklarına saygı duymak.

• Çalışanlarımızın haklarına saygı duymak.

• İnsanlığa ve çevreye saygı duymak.

VİZYON

Bilgi çağımızın tüm olanaklarını kullanarak ;

• Müşterilerimizin koşulsuz memnuniyetini sağlamak

• Çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak

• Topluma ve çevremize karşı sorumluklarımızın bilincinde olmak

KALİTE POLİTİKAMIZ

Konuklarımızın ihtiyaç ve beklentilerini çok iyi tespit ederek karşılamak, güvenli ve rahat yolculuk yapmalarını sağlamaktır.

Yenilikçi ve yaratıcı uygulamalar yaparak kurulduğu günden bu yana ilkleri uygulayan firma olan İzmir Turizm, çalışanları ile birlikte yaratmış olduğu sinerji ile takım ruhunu hizmetlerine en verimli şekilde yansıtmaktadır.

Hizmet ve verimlilikte kalitesini arttırmak için profesyonel danışmanları ile çalışan firmamız gerek şirket içi gerek yolculuklar sırasında meydana gelen aksamaları anında tespit ederek önleyici ve düzeltici önlemler almaktadır.

<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>